14.01.2012

Cum se aleg zilele in care jucati pentru a castiga la loto

Cum se aleg zilele in care jucati pentru a castiga la loto
Este vorba, desigur, nu neaparat de zilele in care depuneti buletinul sau participati la un joc in sistem direct, ci mai ales de cele in care trebuie sa va alegeti numerele pe care sa va bazati.Dincolo de diferentierea acestora ca faste sau nefaste pentru jocurile de noroc, exista si alte criterii de calculare a zilelor cu adevarat norocoase pentru fiecare in parte, in functie de zodie.Dar fiecare metoda la randul sau.

Astfel, in fiecare luna, feriti-va sa cautati numerele norocoase in zilele:
2,5,11,13,15,18 si 30.

Zilele faste pentru alegerea numerelor care intr-adevar sunt norocoase si va vor aduce castig sunt:
1,3,7,9,10,12,16,17,19,20,21,22,27,28 ale lunii.
In oricare dintre aceste zile puteti incerca sa calculati numerele ce va garanteaza castigul, aveti toate sansele ca resorturile ascunse ale propriului subconstient sa nu va tradeze.


Articole similare:
Numere norocoase in functie de zodie pentru anul 2012

4 comentarii :

  1. Am mulțumit dr. Alashira pentru o muncă minunată pe care a făcut-o pentru mine, vreau să rănesc numele doctorului Alashira pentru că m-a vindecat dintr-o pâine menstruală cronică. Eu cu asta. De câte ori începe, voi fi atât de neliniștită, deoarece durerea este atât de insuportabilă. De parcă mă lupt cu moartea săptămâni înapoi, când am venit să-l văd pe doctorul ALASHIRA, mă întreabă dacă simt durere, a explicat Ithen el și i-au spus când am mers la spital, mi-au spus că se schimbă că este normal .. Dr. Alashira a spus că nu este Norma și mi-a spus să fac câteva misiuni și nu am făcut-o ... că deși am pierdut ultima dată durerea, eu am venit să mulțumesc dr. Alashira..pentru că sunt liber de dureri, nu simt deloc dureri sau slăbiciuni când va veni timpul, acesta va curge normal. @ gmail.com sau WhatsApp + 2348034395438..multumiri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Contactați dacă știți că vă confruntați cu soarta de mai jos
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    (1) Îți place Ex-ul tău?
    (2) Ai mereu coșmaruri?
    (3) Vrei să fii promovat la locul de muncă?
    (4) Vrei să alerge după tine femei / bărbați?
    (5) Vrei un copil al tău?
    (6) Vrei să fii bogat?
    (7) Vrei ca soțul / soția ta să fie al tău pentru totdeauna?
    (8) vrei să îți crești dimensiunea pula? / Să durezi mult când faci sex?
    (9) Doriți să vă recuperați banii pierduți?
    (10) Vrei să oprești divorțul?
    (11) Vrei un divorț?
    (12) Vrei ca orice dorință să fie acordată de cineva?
    (13) vraja concep o nevoie de sarcină copil?
    (14) Doriți să vă opriți căsătoria sau relația sau să vă rupeți?
    (15) Vă este greu să câștigați un caz în instanță?
    (16) Vrei să te căsătorești cu partenerul tău cât mai curând posibil?

    Din nou, adresa mea de e-mail este: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    Contactați-mă imediat pentru toate problemele dvs. și rezolvați situația în câteva zile.

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt de argint de la Garman, m-am căsătorit acum 8 ani fără un copil, căutam cu disperare o soluție pentru că doctorul a spus că nu pot rămâne însărcinată, dar un prieten de-al meu m-a îndrumat către un jucător de vrăji numit Dr. White și i-a explicat problemele mele și mi-a promis că totul va fi bine cu mine în 12 zile, mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut perfect, am fost la spital pentru test și mi-au confirmat că sunt însărcinată cu o săptămână și acum am frumosul meu fiu și mai am o altă sarcină chiar acum, mulțumesc ție dr White, contactează-l pentru tot felul de soluții,

    1) dacă doriți să returnați Ex.
    2) dacă vrei vraja să rămâi însărcinată.
    3) dacă doriți să opriți avortul spontan.
    4) dacă vrei să fii iubit de cineva.
    5) vraja pentru a vindeca tot felul de boli sau boli.
    Si altii.
    el este cel mai bun și foarte adevărat. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc domnule pentru vrăjile tale reale. Numele meu este Zara Matteo. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a vă cunoaște, domnule, am încercat toate mijloacele probabile pe care le-am putut pentru a-mi aduce soțul înapoi, dar am realizat că nimic nu funcționează pentru mine și că soțul meu mi-a dezvoltat multă ură. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fostul meu soț. Dar când am citit recenzii bune despre modul în care DR WHITE îi ajută pe ceilalți, am decis să-i trimit un mesaj prin WhatsApp: +17168691327. să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile, întrucât el m-a garantat în 48 de ore și tocmai atunci fostul meu m-a sunat. Domnule, acum suntem mai fericiți ca niciodată. Totul arată perfect și atât de natural! Vă mulțumesc foarte mult domnule pentru vrăjile dvs. autentice și incontestabile. aici din nou e-mailul său:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Îl poți și Whatsapp:
    +17168691327

    RăspundețiȘtergere

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost