02.02.2010

Ritual pentru spor in casa

Ritual pentru spor in casa
Cu o zi inainte de a face acest ritual, imprastie peste tot prin casa praf de scortisoara macinata. Lasa totul asa peste noapte, iar a doua zi matura dinspre interior spre exterior ( din ultima camera pana spre usa de la intrare). Pune apoi o lumanare alba in mijlocul unei farfurii; ia din faras putin praf care s-a strans dupa ce ai maturat si presara-l pe farfurie, in jurul lumanarii. Restul gunoiului arunca-l in afara casei, cat mai departe.
Fa apoi un amestec de dedergent lichid, amoniac, putina albastreala de rufe, un pic de sapun albastru ras si fiert in apa calda.Cu aceasta solutie spala apoi atent parchetul si covoarele, tocurile usilor si ale ferestrelor, apoi clateste totul cu apa curata.
Fa apoi un alt amestec din apa sfintita si putin parfum; pune intauntru doua monezi diferite, un lantisor de argint si un obiect de aur. Inmoaie in acest amestec o carpa curata si stropeste din nou prin casa, podele, pereti, mobila, tot.
Aprinde apoi lumanarea si putina tamaie intr-o lingura si treci prin toate camerele casei cu lumanarea si tamaia, spunand Tatal Nostru, rugandu-te la Dumnezeu sa-ti deschida poarta prosperitatii, norocului si fericirii.
Cand lumanarea a ars toata, sa cureti farfuria de ceara si de praful luat din faras si arunca-le cat mai departe de casa.

14 comentarii :

  1. Buna ziua,

    Va intereseaza un schimb de link-uri ?
    Pentru un link inspre http://www.jocurik.com eu voi adauga link-ul dvs. pe http://cattasblog.blogspot.com si pe http://www.jocurik.com/parteneri.php - pagina partenerilor site-ului meu .

    Date link :
    =>Titlu site : jocuri noi
    =>Descriere : jocuri noi
    =>Link : http://www.jocurik.com

    sau

    Jocuri noi

    Confirmati raspunsul ( pozitiv sau negativ ) la adresa de mail cattasblog@yahoo.com
    Imi cer scuze pt. deranj !

    O zi buna,
    Catalin !

    RăspundeţiȘtergere
  2. nu scrie decat ce avem de facut. da descantecul care este?In rest cred ca este ok.O zi buna Cornelia

    RăspundeţiȘtergere
  3. Foarte interesant blogul. Felicitări și toata admirația mea! L'am adăugat in blogroll, fiindcă nu'i un blog de ignorat! Felicitări încă o data!
    Chiar imi doream sa gasesc TOTUL intr'un SINGUR loc!

    RăspundeţiȘtergere
  4. oare nu i un pacat sa credem in vraji,farmece?

    RăspundeţiȘtergere
  5. bravo....chiar a mers ritualul!mai bine aecit ma asteptam....multumesc mult,tie,sufletului tau...si LUI!Mai posteaza si altele....esti super.

    RăspundeţiȘtergere
  6. Am sa incerc si eu, dar nu stiu de unde as putea lua albastreala pentru rufe. Ma puteti ajuta?

    RăspundeţiȘtergere
  7. Initiere in magie neagra, ritualuri, vraji, descantece, blesteme, superstitii, incantatii, invocatii.
    Pentru a afla mai multe, intra pe site-ul www.magieneagra.ro.
    Aici poti cumpara vraji, ritualuri magice, conjuratii, sau poti invata cum sa le faci singur

    RăspundeţiȘtergere
  8. cei aia albastreala de rufe poate cineva sami spuna mersi

    RăspundeţiȘtergere
  9. buna sunt corina si va pot ajuta in desfacere de farmece si blesteme,spor in casa,sanatate,contactati ma pe mail corinutzakiss1991@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  10. Daca aveti nevoie de ajutor in acest domeniu, ma puteti contacta la enki_ofs@yahoo.com PS:- doar pentru persoanele serioase

    RăspundeţiȘtergere
  11. Salutare tuturor! Am niste anisori, nu cred in tot ceea ce misca (vrajitoare, cititoare in cafea/ness/oase/ceapa, etc), sincer nici in Biserica nu prea cred, nefiind altceva decat o institutie pusa sa faca bani pe spinarea omului de rand, credul si cu un coeficient de inteligenta nu prea mare. Cred ca exista un Dumnezeu acolo sus, dar daca ar stii cu ce se ocupa institutia care il reprezinta, ar ramane socat. La fel, cum exista un Dumnezeu, exista si un Diavol. Pentru ca orice lucru in universul asta este bazat pe principiul actiune-reactiune.Orice lucru bun are compensare in rau. Sau invers. Asta deja da nastere la o discutie mult prea filozofica. Haideti sa va spun povestea mea.
    Anul 2008. Proaspat casatorit, apartament cu chirie, job full time super bun, job part time super bun. Toate erau ok, mergeau ca pe roate. Banuti erau, intelegere in familie era, nici ca se putea mai bine. Situatia asta dura de vreun an si ceva..chiar ma bucuram ca imi merge asa de bine. In acelasi an, bunicii mei se hotarasc sa imi faca acte pe casa. Nimic anormal, eu am fost crescut de ei, sunt ca si parintii mei. Ei au avut doi copii, frati gemeni: tatal meu, Dzeu sa-l odihneasca, si un unchi mai carcotas. Prieteni de familie...o groaza. Cei mai buni: un preot casatorit cu nasa mea de botez. Preot doar cu numele, ca bea, fuma si cine stie ce mai facea. Cand s-a aflat ca bunicii mi-au facut acte, au inceput scandalurile. Unchiul cu bunicii, matusa cu bunicii, si culmea...prietenii de familie s-au trezit sa faca gura mare ca de ce mi s-a dat mie casa respectiva (casa batraneasca, cu vreo 800 de m de teren, in centrul unei statiuni). Eu nu am pus la suflet. Am zis..invidia, bat-o vina. Cu ceva inainte de nunta mea, acolo fusese vanduta o parcela de teren de vreo 400 mp. Buuun. Se fac actele, si incepe distractia: la 3 luni sunt implicat intr-un accident nasol, am iesit vinovat, slava Domnului ca nu a murit nimeni si nu am ajuns la mititica. Dupa care in cateva luni raman fara munca. Din senin, fara nici un motiv. Aveam o firma deschisa cu un magazin on-line care mergea foarte bine...s-a dus pe apa sambetei in mai putin de un an. Masina luata pe leasing pe firma...a trebuit returnata pentru ca nu a mai putut fii platita, masina personala a trebuit sa fie vanduta pentru ca se acumulasera datorii, firma...faliment. Am ramas apoi si fara jobul part time...de la un venit de 2000-3000 de euro pe luna, am ajuns la un venit de 600 ron, salariul sotiei. Am incercat multe: masini aduse de afara, sa imi gasesc un job, sa fac un pic de bisnita, sa filmez pe la nunti, sa fiu dj, sa fiu multe. NIMIC nu s-a mai legat. Aduceam o masina, la care castigul meu ar fi fost de 2-300 de euro, indiferent la ce pret as fi pus-o, nu se vindea. Tot ceea ce incercam sa fac a fost sortit esecului. Absolut tot. Nu m-am gandit la chestii precum farmece, blesteme, etc. V-am spus, nu prea cred in asa ceva. O treaba interesanta insa: zgomotele. Multe, de unde nu te asteptai. Paraituri in casa atat ziua cat si noaptea. Lustra care se misca. Cosmaruri. Vise aiurea. Am incercat sa mergem la biserica. La biserici de fapt. Nici un efect. Ba chiar mai rau as putea spune. La finalul anului trecut, am decis sa divortez. Motivele chiar nu cotneaza. Dar iata ca e o mare suma de evenimente neplacute care pentru mine nu au nici o explicatie. Am zis sa renunt la casa respectiva. Sa o dea bunicii mei cui o vrea-o. Eu am impresia ca de cand aceasta mostenire, s-a ales praful de tot ceea ce realizasem pana atunci. Cineva mi-a zis ca am farmece facute. Dar de ce si de cine, nu a zis. Treaba e ca ma duc in jos pe zi ce trece, si nu gasesc o iesire din asta. Ce m-ati sfatui sa fac? Nu doresc mesaje la misto, rog cei care nu au nimic de spus sa isi tina glumele pentru altcineva. Multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  12. buna amm avut acelasi probleme defapt asemanatoare te statuies sa apelezi la doamna alexandra 0754923495

    RăspundeţiȘtergere
  13. Pt anonim din JAN 22, 2012 poti sa lasi o adresa de mail, as avea nevoie de o parere in legatura cu doamna Alexandra, daca chiar este de incredere sau nu.

    RăspundeţiȘtergere
  14. Pentru persoanele superstiţioase, orice semn poate însemna ceva şi poate fi interpretat într-un anumit fel. Dar chiar dacă eşti complet raţională şi foarte sceptică, uneori ai senzaţia că unele lucruri sunt extrem de ciudate şi parcă e greu de găsit imediat o explicaţie simplă şi plauzibilă.

    Foarte multe persoane se tem că prin intermediul unor forţe nevăzute, cineva sau ceva intervine în viaţa lor, de cele mai multe ori în sens negativ. Adesea lucrurile acestea sunt puse pe seama vrăjilor malefice. Chiar dacă termenul de "vrăji" ne aduce instant în minte ideea de cotoroanţă care învârte într-un ceaun imens spunând lucruri de neînţeles şi folosind obiecte cel puţin ciudate, de fapt o vrajă poate fi considerată orice energie negativă care ne afectează viaţa. Şi aici poate fi vorba despre oameni obişnuiţi, care prin gândurile negative la adresa noastră ne pot face rău.

    Iată cum observi semnele care îţi arată că anumite energii negative acţionează asupra ta:

    Ţi se întâmplă multe lucruri rele, într-un timp scurt
    Dacă te loveşti de numeroase necazuri, într-un timp foarte scurt, fie că sunt mai mari sau mai mici, ai putea fi ţinta unor energii negative. Nimic nu este întâmplător, iar coincidenţele nu sunt întotdeauna coincidenţe.

    Simţi o prezenţă negativă în preajma ta
    Ai senzaţia că eşti urmărită, că cineva sau ceva îţi priveşte în permanenţă mişcările, mai ales când eşti singură.

    Te simţi rău, deşi eşti perfect sănătoasă
    Ai o slăbiciune şi o stare de rău greu de justificat, mai ales dacă ţi-ai făcut toate analizele, de la cap la coadă, şi totul pare OK. Senzaţia de apăsare, de gol în stomac ca şi cum ceva rău urmează să se întâmple şi o presiune în piept care nu este neapărat durere sunt semnale serioase de alarmă trimise de organismul tău. De asemenea, irascibilitatea permanentă, fără explicaţii fizice, nu trebuie ignorată.

    Ai coşmaruri
    Ai coşmaruri mult mai des decât înainte, fără să ai griji sau să te gândeşti tot timpul la ceva rău. Apar pur şi simplu şi uneori sunt extrem de reale, ca şi cum le-ai trăi.

    Eşti deprimată, fără motiv
    Te simţi brusc deprimată, fără niciun motiv, chiar dacă eşti un om vesel din fire. O astfel de depresie, fără motivaţie şi fără explicaţii medicale este un alt semn serios că în preajma ta există energii negative.

    Nu uita că "vrăjile" nu sunt neapărat cele fizice, adică lumânări aprinse în faţa uşii sau altfel de obiecte dubioase. Şi, mai ales, nu aşa-zisele vrăjitoare sunt periculoase, ci oamenii care îţi doresc răul, din diverse motive, şi ale căror gânduri negative te afectează.

    RăspundeţiȘtergere

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost