08.03.2009

Cum sa castig la loto

Cum sa castig la loto
Prima metoda:

Cumparati zece pachete de carti de joc.Alegeti numai asii,iar celelalte carti le aruncati.Nu ezitati cu gandul ca daca tot ati dat bani pe ele,mai bine sa le pastrati ca o sa le folositi mai tarziu.Cu ajutorul asilor o sa castigati suficient cat sa va cumparati,daca doriti,o mie de pachete de carti de joc.Aruncati deci restul cartilor si pastrati asii.Amestecati-i bine.
Incepand din ziua urmatoare,alegeti in fiecare dimineata,inainte de a iesi pe usa,cate un as din gramada si purtati-l la dumneavoastra oriunde ati merge;seara,cand ajungeti acasa,aruncati-l.Pana sa terminati cartile,veti constata cu siguranta ca norocul vi s-a schimbat si ca Destinul lucreaza in avantajul dumneavoastra.
Nu va indoiti de asta;asii simbolizeaza norocul si ideea de a avea "carti bune" in viata.


A doua metoda:

Exact cu o zi inainte de a merge sa depuneti biletul la agentia loto,sa asezati pe podea,in mijlocul camerei dvs. preferate,cateva bancnote si monede de valori diferite.Construiti deasupra lor o piramida din patru carti de joc,preferabil asii dintr-un pachet.Priviti tinta aceasta "piramida" vreme de trei minute,imaginandu-va ca ati incasat deja banii ce vi se cuvin in calitate de castigator al tragerii cu pricina.Tintiti cea mai mare suma posibila,eventual intregu fond de castiguri si privind neincetat piramida din carti de joc faceti planuri cum veti cheltui banii.

63 de comentarii :

  1. tare o sa incerc aceasta metoda......dar nu sunt sigur ca va merge!

    RăspundeţiȘtergere
  2. vrajealaaaaaaaaaaaaa.................................nu incercati dati banii degeaba .....parerea mea ............ daca ar fi real crede-ti ca ar mai spune metoda? mai orcine are acces la net asta ar insemna ca nu ar mai fi saraci ...........

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa.. toti romanii sunt milionari acuma , dupa metodele de mai sus :)))))))

      Ștergere
  3. am sa incerc daca cistig te caut

    RăspundeţiȘtergere
  4. vrajala ca sa faca astia bani din vandut carti de joc :D

    RăspundeţiȘtergere
  5. am sa incerc si eu dar nu prea cred acesta vrajeala

    RăspundeţiȘtergere
  6. cine o incercat?vreau sa stiu dak e adevarat ast un comentariu

    RăspundeţiȘtergere
  7. am sa incerc n-am nimik de pierdut

    RăspundeţiȘtergere
  8. cine nu joaca ,nu castiga..deci am sa incerc!

    RăspundeţiȘtergere
  9. nu este nimic adevarat eu chiar le-am incercat pe toate

    RăspundeţiȘtergere
  10. ce ar fi sa aiba fiecare ıncredere ın propia persoana şi atunci aşa cum spune isus(ai putea sa muti şi munti din loc).este aşa sau nu.Am putea face minuni de care nu sıntem conştienti dar din prea multa comoditate ne este greu şi un deget sal mişcam.prin antrnament vei ınvata multe sa faci şi atunci vei putea vedea cıt este de uşor sa faci chiar şi chestia cu cartile,impertant este sa ai ıncredere ın tine fara sa spui ori ce vezi ca este doar o vrajala.Bafta tutror.

    RăspundeţiȘtergere
  11. IEDEIA ESTE SA CREZI IN TINE SI IN LUCRU PE CARE VREI SA AL FACI.CREDE CU TOATA TARIA SI VEI VEDEA CA IESE ASA CU VREI.IDEIA CU CARTILE E O OPTIUNE SA ATI TESTEZI COMVINGEREA SI PUTEREA DE A CREDE IN CEVA.E BUNA BFTA LA TOTI......

    RăspundeţiȘtergere
  12. In ROMANIA la loto se poate castiga doar daca te-ai nascut sa treci printr-o asemenea experientza.....a fi Bogat poate sa fie o povara grea sau o mare bucurie care sa construiasca o viata frumoasa prietenilor.....Jucati sa aveti posibilitatea SA OFERITI PRIETENILOR un TRAI Mai Bun

    RăspundeţiȘtergere
  13. eu am castigat 3555 euro , se poate daca intradevar iti doresti suficient si ai credinta , cel putin eu voi continua sa cred ca putem obtine tot ce ne dorim atata timp cat nu facem rau nimanui
    INCERCATI , CONCENTRATEA E F IMPORTANTA

    RăspundeţiȘtergere
  14. CUm ma asteptam numai idioti si cretini care spun ca e vrajeala...

    De fapt astia care spuneti toti ca e vrajeala sunteti toti niste saraci vai de capul vostru!

    Ca sa scapati de saracie mai intai tre sa scapati de saracia din cap pe care o aveti ;)

    Eu am incercat aceasta metoda in trecut si da roade destul de bine incat sa traiesc un stil de viata peste masura!

    ADica mai pe intelesul "saracilor" de aici castig aproape saptamanal categoria 3 , sume intre 700 RON si 4000 chiar si 5000 RON

    Si mai castig cred ca o data la 2 luni categoria 2

    Sunteti Praf de Saraci sa Mor ;)

    RăspundeţiȘtergere
  15. sunt o gramada de oameni saraci in lumea asta care nu au poate nici ce manca.daca chestia asta ar fi adevarata nu am mai suferi.norocul til da dumnezeu sau mai bine zis til faci cu mana ta

    RăspundeţiȘtergere
  16. CUM SA FAC SA CASTIG )))

    RăspundeţiȘtergere
  17. imi dai tu bai smechere bani de carti, vai de voi ... va mirati ce sa mai inventati.... sugemea-ti pula de fraieri...

    RăspundeţiȘtergere
  18. EU am incercat si............am castigat de 4 ori:X:X!!!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum ai castigat ,eu am urgent nevoie de 6500 E

      Ștergere
  19. si mie te rog tu care ai castigat cum faci piramida din 4 carti de as trebuie sa le amesteci dar e bine ca , inainte cu o zi cu 4 carti sa faci o piramida si astea 4 sa fie dintrun pachet
    te rog raspund-mi ai mestecat cartile???????????
    cine minte??

    RăspundeţiȘtergere
  20. si tu asta ce ai incercat in trcut ce mai cauti pe sait ???iar metode dea castiga ?????
    dai bataie cu castigatu numa povesti si fa acte de caritate........

    RăspundeţiȘtergere
  21. zimi cum sa te contactez pt detalii te rog la cel care a castigat

    RăspundeţiȘtergere
  22. cel mai important e sa crezi si sa te concentrezi , aveam, aparte o pereche de carti din care constriesc piramida , chiar mi-am cumparat o piramida transparenta pe care o pastrez in coltul de sud-est, e aproape un an de cand am castigat 3555 euro si joc in continuare , dar probabil nu am reusit sa ma mai concentrez ca inainte , oricum nu voi renunta si nu cer nimanui sa ma creada , fiecare are proprile lui convingeri si credinte ,TOATE CELE BUNE !

    RăspundeţiȘtergere
  23. MERSI INCERCAREA MOARTE N-ARE.

    RăspundeţiȘtergere
  24. vrajeala de 2 bani nu mai credeti toti mincinosi
    exact asa mai citem acu vreo 2 saptamani de uni ca au poturi pt aparate daca le aveau dc nu se imbogateu ei si dupa le dadeau si la alti e vrajela de la ........

    RăspundeţiȘtergere
  25. am sa ancerc si eu , chiar cred ca e adevarat ancercarea moarte nare.mult noroc la cei care ancearca

    RăspundeţiȘtergere
  26. eu am castigat 200000000 euro

    RăspundeţiȘtergere
  27. si cu banii de sub piramida ce fac ii arunc ii pastrez

    RăspundeţiȘtergere
  28. Buna as ruga si eu pe cineva kre vrea sa imi zica sincer oare cum as putea sa fac cumva sa castig am 3 copii,casa nu am inafara de rugat si mers la biserik k astea deja ii zilnic ast rasp plsss ajutati-ma....

    RăspundeţiȘtergere
  29. Dumne azi cere si ti se va da

    RăspundeţiȘtergere
  30. vaisamar de mincinosiii astia NU CREDETI IN VRAJII

    RăspundeţiȘtergere
  31. nu este vorba de vraji....este increderea de sine...fiecare avem o parte in noi care ne scoate la iveala, mai devreme sau mai tarziu increderea de sine si motivatia ca putem reusi...subconstientul de multe ori este mai presus decat constient...dk adormi k gandul k si maine iti v.a fi la fel k azi...asa v.a fi....ganditi in perspectiva...ve.ti reusi!!

    RăspundeţiȘtergere
  32. prosti crezi in tine si in dumnezeu orice lucru are timpul lui

    RăspundeţiȘtergere
  33. cata prostie in tara asta...

    RăspundeţiȘtergere
  34. voi chiar credeti in vrajala asta? eu nu!!!.

    RăspundeţiȘtergere
  35. daca cineva ar sti cum se castiga la loto credeti ca ar spune la cineva? nu ar tine numa pt el sa castige numa el? si in plus de aia sa stiti ca sar castiga mult mai des nu cum se castiga acum.

    RăspundeţiȘtergere
  36. am facut si am castigat de doua ori, dar mai presus de toate sta in puterea de concentratie, cred ca-i un act divin , care nu il au toti,credinta puternica,inseamna totul.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Act divin? si tu vb de bani?clar nu stii sa faci diferenta intre credinta in Dumnezeu si lacomia de bani...Dumnezeu nu iti da bani si lucruri materiale..el iti da puterea sa gandesti limpede, sa iubesti si sa fi iubit...nu bani...Dumnezeu si bani nici nu merg in aceeasi propozitie...

      Ștergere
  37. e valabil si pt alte jocuri sau numai pt loto

    RăspundeţiȘtergere
  38. ABEA AM PUTUS SA MA OPRESC DIN RIS..........

    RăspundeţiȘtergere
  39. eu am facut de trei ori si a treia oara mi-a reusit am castigat 200 euro.trebuie sa te concentrezi foarte bine,asta e tot.am sa mai incerc cat mai curand .Bafta

    RăspundeţiȘtergere
  40. la alt joc am castigat ,inseamna ca merge si la celelalte.

    RăspundeţiȘtergere
  41. :))Romanii astia-s ai draq de comici.Auze-l si pe ala.."a castigat 200 de euro".Trebuie sa se concentreze mai bine baiatul.:))

    RăspundeţiȘtergere
  42. sugeti pula de fraieri puli cu vrajelile asta de mnuisti voi sunteti niste butii care mint fara limita respect pt aia care spun adevaru nu pt aia care se dau smekeri pe vrajeli de 2 lei sugeti pula


    RăspundeţiȘtergere
  43. Cata prostimeeeee, incredibil ! O lume nebuna, nebunaaaa !

    RăspundeţiȘtergere
  44. Bă lăsați vrăjeala.banii își face ăla care a făcut pagina unde citești tu. Tu în schimb îți pierzi timpu aiurea.

    RăspundeţiȘtergere
  45. mai bine puneti mana pe munca si nu mai credeti in gogosi....uite de asta exista atatia saraci ca dau banii pe prostii si nu ai investesc in ceva bun,daca stia cineva secretul ista nu il posta gratis aici nuuuuuu sub nici o forma......

    RăspundeţiȘtergere
  46. aici e vb de increderea in tine ,ceea ce duce la credinta maxima ca se va realiza ....si ca tu crezi in dz,sau legea atractiei ,e problema fiecaruia ....oricare dintre noi am visat...si vizualizat fara sa stim anumite dorinte care s-au si indeplinit,deci increderea si vizualizarea(concentrarea pe problema prin rugaciuni sau imagini)duc la indeplinirea oricarui tel.Mai sus se vb de carti de jioc....da e o metoda de a iti da incredere si a-ti elimina blocajele si tiparele implantate de societate,parinti....precum: nu avem noroc la loto. nu-s norocos,nu pot aia...nu pot ailalta...insa fiecare se poate autodepasi...metode sunt n
    religioase,yogine,Legea Atractiei....toate invata de bine

    RăspundeţiȘtergere
  47. rautatuile vin de la ignoranti.Daca nu ati citit o carte in viata voastra despre control ,despre dz sau despre tot ce poate realiza omul ,mai bine nu comentati....Si pana nu incerci un lucru,nu blama...cum zicea cineva mai sus...nu ma costa nimic,incerc,Crtica este a celor slabi ...nu judeca ,ci bucura-te de comopania cuiva sau delecteaza-te cu o scriere.In functie de IQ.....discerni ce e bine si ce nu,ptr ca astea-s relative si tine de fiecare....

    RăspundeţiȘtergere
  48. Aha... deci vreti bani fara munca? vise, vise , la munca cu voi putorilor

    RăspundeţiȘtergere
  49. daaa.. toti romanii sunt milionari acuma , dupa metodele de mai sus :)))))))

    RăspundeţiȘtergere

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost