09.03.2009

Numerele din vise si castigul la loto

Este incredibil cat de mult ne influenteaza viitorul cifrele ce ne apar in vise.Unele dintre ele poarta o magica putere norocoasa si pot fi jucate la loto fie de sine statatoare,fie in combinatii.
Astfel,daca va apar in vise puteti juca urmatoarele cifre:

3 -Simbolul unui castig nesperat care va va permite sa va distrati in cel mai scurt timp asa cum v-ati dorit

5 -Castig financiar urmat de calatorie;este posibil ca sansele de castig la loto sa fie dublate de castigarea unui concurs sau a unei tombole cu premii in bani si excursii


6 -Veti castiga suficient pentru a va putea permite sa va cumparati o noua locuinta;puteti juca,daca visati si la concursurile de tipul loz in plic cu castiguri in apartamente.

8 -Siguranta castigului,schimbarea statutului social si profesional datorita banilor ce se inmultesc.Castigul este nesperat de mare;jucati cifra 8 cat se poate de repede.


Sub nici o forma NU JUCATI urmatoarele cifre,daca le-ati visat chiar inainte de a merge sa completati formularul de joc:

1 -Veti rata castigul la milimetru din cauza acestei cifre,iar toata truda dumneavoastra pentru a face celelalte combinatii se va dovedi a fi fost zadarnica de data aceasta.

2 -Trebuie sa mai aveti rabdare;momentul nu este favorabil marelui castig.

4 -Aveti nevoie de mai multa organizarea mintii,de incredere si de exercitiu pentru a castiga.

7 -Este cifra fatalitatii,care va blocheaza norocul.

9 -Pasii facuti pana acum au fost gresiti;trebuie s-o luati de la capat pentru a castiga.


Daca in vise va apare insa un numar mai mare de 22(numarul arcanelor majore din Tarot),el trebuie redus dupa metoda ocultista obisnuita,adunand cifrele ce-l compun.De exemplu,daca visati,sa zicem numarul 1489,reduceti-l astfel 1+4+8+9=22;2+2=4;4 este o cifra nefavorabila,nu o jucati

9 comentarii :

  1. este tare mai scrieti si de altele

    RăspundețiȘtergere
  2. ba voi chiar nu va bagati mintile in cap la munca ce dreq!!!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Când l-am găsit pe Dr Wealthy, am avut nevoie disperată de a-mi aduce înapoi pe fostul meu iubit. Mi-a lăsat o altă femeie. Sa intamplat atat de repede si nu am avut nici un fel de spus in situatia asta. El ma scos după trei ani fără explicații. Îl contactez pe dr. Wealthy prin intermediul site-ului său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte de a mă putea ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La puțin timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să mă mai trimită din nou și sa simțit oribil pentru ceea ce tocmai mi-a pus. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și el știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și apoi a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când dr. Wealthy ma ajutat, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Îi recomand foarte mult pe Dr Wealthy pentru oricine care are nevoie de ajutor. E-mail: wealthylovespell@gmail.com, sunați-l sau adăugați-l pe ceapre prin: +2348105150446

    RăspundețiȘtergere
  4. Am visat câștig pe loz în plic suma 12,14 (deobicei la loz se câștigă suma fixa....)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua ma numesc Sophia Peter din Statele Unite. Sunt aici pentru a depune mărturie despre o mare și puternică casetă de vrajă numită preot jungunu, am fost atât de confuză și devastată când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă fată. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare pentru că îl iubisem atât de mult. Așa că m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra soțului meu și tocmai în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. preotul jungunu l-a eliberat să știe cât de mult am iubit și l-am dorit înapoi. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste avem în comun. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această mare cască de vrăjă oricărui care are cu adevărat nevoie de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți un e-mail la; drjungunusolutionspell@gmail.com. Sau Ce-Aplicați telefonul său.+2348032517618.

    RăspundețiȘtergere
  6. Dacă ați fost dezamăgit de alte vrăjitoare și vindecători, care nu au reușit să ofere rezultatele dorite. Fii liniștit de data aceasta cu cel mai puternic și supradotaționat turnător de vrăji pe care îl poți întâlni vreodată.
    Contactați-l dacă știți că vă confruntați cu soarta de mai jos
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    (1) Îți place Ex-ul tău?
    (2) Ai mereu coșmaruri?
    (3) Vrei să fii promovat la locul de muncă?
    (4) Vrei să alerge după tine femei / bărbați?
    (5) Vrei un copil al tău?
    (6) Vrei să fii bogat?
    (7) Vrei ca soțul / soția ta să fie al tău pentru totdeauna?
    (8) vrei să îți crești dimensiunea pula? / Să durezi mult când faci sex?
    (9) Doriți să vă recuperați banii pierduți?
    (10) Vrei să oprești divorțul?
    (11) Vrei un divorț?
    (12) Vrei ca orice dorință să fie acordată de cineva?
    (13) vraja concep o nevoie de sarcină copil?
    (14) Doriți să vă opriți căsătoria sau relația sau să vă rupeți?
    (15) Vă este greu să câștigați un caz în instanță?
    (16) Vrei să te căsătorești cu partenerul tău cât mai curând posibil?
    Din nou, adresa mea de e-mail este: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    Contactați-l imediat pentru toate problemele dvs. și rezolvați situația în câteva zile.

    RăspundețiȘtergere

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost