05.02.2009

Mari personalitati si zodiile

Personalitati din zodia berbecului:
E.Zola,O.Goga,Bette Davis,Claudia Cardinale,Leonardo da Vinci,Descartes

Personalitati din zodia taurului:
Socrate,Immanuel Kant,Honore de Balzac,Karl Marx,Johann Cruyff,Sigmund Freud,Lucian Blaga,W.Shakespeare,Jean Gabin

Personalitati din zodia gemeni:
Blaise Pascal,Jean-Paul Sartre,Nicolae Iorga,Jack London

Personalitati din zodia racului:
W.G Leibniz,Marcel Proust,Franz Kafka,Michel Platini,Vasile Alecsandri

Personalitati din zodia leului:
Guy de Maupassant,G.B.Shaw,George Enescu,Toma Caragiu,Peter O'Toole,Iulius Cezar,Alfred Hitchcock,Simon Bolivar,Fidel Castro

Personalitati din zodia fecioarei:
H.G Wells,Ingrid Bergman,Franz Beckenbauer,Maurice Chevalier

Personalitati din zodia balantei:
Oscar Wilde,Dante Alighieri,Friedrich Nietzsche,Berlioz,John Lennon

Personalitati din zodia scorpionului:
Albert Camus,Andre Gide,Mihail Sadoveanu,Georges de Bizet,Jodie Foster

Personalitati din zodia sagetatorului:
Liviu Rebreanu,Frank Sinatra,Nadia Comaneci,Winston Churchill,Jean Marais

Personalitati din zodia capricornului:
Isaac Neweton,Mihai Eminescu,Ava Gardner,Mao Tze Dun,Humphrey Bogart

Personalitati din zodia varsatorului:
James Joyce,Paul Newman,Kim Novak,James Dean,Ronald Reagan,Franklin Roosvelt

Personalitati din zodia pestelui:
Albert Einstein,Mircea Eliade,Sharon Stone,Elisabeth Taylor

2 comentarii :

  1. Dacă ați fost dezamăgit de alte vrăjitoare și vindecători, care nu au reușit să ofere rezultatele dorite. Fii liniștit de data aceasta cu cel mai puternic și supradotaționat turnător de vrăji pe care îl poți întâlni vreodată.
    Contactați-l dacă știți că vă confruntați cu soarta de mai jos
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    (1) Îți place Ex-ul tău?
    (2) Ai mereu coșmaruri?
    (3) Vrei să fii promovat la locul de muncă?
    (4) Vrei să alerge după tine femei / bărbați?
    (5) Vrei un copil al tău?
    (6) Vrei să fii bogat?
    (7) Vrei ca soțul / soția ta să fie al tău pentru totdeauna?
    (8) vrei să îți crești dimensiunea pula? / Să durezi mult când faci sex?
    (9) Doriți să vă recuperați banii pierduți?
    (10) Vrei să oprești divorțul?
    (11) Vrei un divorț?
    (12) Vrei ca orice dorință să fie acordată de cineva?
    (13) vraja concep o nevoie de sarcină copil?
    (14) Doriți să vă opriți căsătoria sau relația sau să vă rupeți?
    (15) Vă este greu să câștigați un caz în instanță?
    (16) Vrei să te căsătorești cu partenerul tău cât mai curând posibil?
    Din nou, adresa mea de e-mail este: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    Contactați-l imediat pentru toate problemele dvs. și rezolvați situația în câteva zile.

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt de argint de la Garman, m-am căsătorit acum 8 ani fără un copil, căutam cu disperare o soluție pentru că doctorul a spus că nu pot rămâne însărcinată, dar un prieten de-al meu m-a îndrumat către un jucător de vrăji numit Dr. White și i-a explicat problemele mele și mi-a promis că totul va fi bine cu mine în 12 zile, mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut perfect, am fost la spital pentru test și mi-au confirmat că sunt însărcinată cu o săptămână și acum am frumosul meu fiu și mai am o altă sarcină chiar acum, mulțumesc ție dr White, contactează-l pentru tot felul de soluții,

    1) dacă doriți să returnați Ex.
    2) dacă vrei vraja să rămâi însărcinată.
    3) dacă doriți să opriți avortul spontan.
    4) dacă vrei să fii iubit de cineva.
    5) vraja pentru a vindeca tot felul de boli sau boli.
    Si altii.
    el este cel mai bun și foarte adevărat. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost