15.02.2009

Lumea vazuta si nevazuta

In natura exista sapte planuri si anume:
  1. Planul fizic
  2. Planul senzorial
  3. Planul mental
  4. Planul cauzal
  5. Planul spiritelor pure
  6. Planul spiritelor virgine
  7. Planul divin
Planul Fizic:

Localizare:
Acest subplan fizic propriuzis al naturii este localizat pe planeta Pamant

Intindere si dimensiuni:
El se intinde pana la limita superioara a atmosferei terestre.Diametru pamantului este de aproximativ : D=12.750 km
Grosimea atmosferei este de aproximativ: G=80-100 km

Substanta si particula ei elementara:
Substanta specifica a acestui subplan al naturii este materia fizica propriu zisa.Particula ei elementara este atomul.Materia fizica rezulta din combinatia atomilor,care da nastere moleculelor,fapt cunoscut din chimie.Materia fizica se prezinta sub trei forme:solida,lichida si gazoasa.La aceste forme mai putem include si o stare intermediara intre materia solida si materialichida si anume materia topita(fluida) aflata mai ales in interiorul scoartei.

Entitati:
Pe pamant intalnim entitati spiriuale incorporate in materie si cunoscute de noi ca regnuri diferite si anume:
Regnul mineral(cristalele)
Regnul vietuitoarelor simple,unicelulare sau multicelulare
Regnul vietuitoarelor simple,unicelulare sau multicelulare
Regnul animal
Regnul uman

2 comentarii :

  1. Dacă ați fost dezamăgit de alte vrăjitoare și vindecători, care nu au reușit să ofere rezultatele dorite. Fii liniștit de data aceasta cu cel mai puternic și supradotaționat turnător de vrăji pe care îl poți întâlni vreodată.
    Contactați-l dacă știți că vă confruntați cu soarta de mai jos
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    (1) Îți place Ex-ul tău?
    (2) Ai mereu coșmaruri?
    (3) Vrei să fii promovat la locul de muncă?
    (4) Vrei să alerge după tine femei / bărbați?
    (5) Vrei un copil al tău?
    (6) Vrei să fii bogat?
    (7) Vrei ca soțul / soția ta să fie al tău pentru totdeauna?
    (8) vrei să îți crești dimensiunea pula? / Să durezi mult când faci sex?
    (9) Doriți să vă recuperați banii pierduți?
    (10) Vrei să oprești divorțul?
    (11) Vrei un divorț?
    (12) Vrei ca orice dorință să fie acordată de cineva?
    (13) vraja concep o nevoie de sarcină copil?
    (14) Doriți să vă opriți căsătoria sau relația sau să vă rupeți?
    (15) Vă este greu să câștigați un caz în instanță?
    (16) Vrei să te căsătorești cu partenerul tău cât mai curând posibil?
    Din nou, adresa mea de e-mail este: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    Contactați-l imediat pentru toate problemele dvs. și rezolvați situația în câteva zile.

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt de argint de la Garman, m-am căsătorit acum 8 ani fără un copil, căutam cu disperare o soluție pentru că doctorul a spus că nu pot rămâne însărcinată, dar un prieten de-al meu m-a îndrumat către un jucător de vrăji numit Dr. White și i-a explicat problemele mele și mi-a promis că totul va fi bine cu mine în 12 zile, mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut perfect, am fost la spital pentru test și mi-au confirmat că sunt însărcinată cu o săptămână și acum am frumosul meu fiu și mai am o altă sarcină chiar acum, mulțumesc ție dr White, contactează-l pentru tot felul de soluții,

    1) dacă doriți să returnați Ex.
    2) dacă vrei vraja să rămâi însărcinată.
    3) dacă doriți să opriți avortul spontan.
    4) dacă vrei să fii iubit de cineva.
    5) vraja pentru a vindeca tot felul de boli sau boli.
    Si altii.
    el este cel mai bun și foarte adevărat. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost